co tu

úterý 18. září 2012

Té goes to Turku

Stále jsem před všemi mlžila, protože jsem myslela, že všechno zruším, ale nakonec jsem sesbírala odvahu a teď tu zírám na podepsanou přihlášku, studijní plán a zítra si jdu pro Transcript of records, abych to vše odeslala do Finska.

Původně jsem si pro svoje studijní bloumání po severu založila zvláštní blog, ale přijde mi škoda odvádět pozornost od Žbleptárny, takže tu jen drobně shrnu, co jsem vykřikovala jinde a další novinky k mému výjezdu na Erasmus můžete sosat tu.

úterý, 20. března 2012 - Podáno
Vlastně to bylo spíš takové zkratkovité, asi jako všechno, co jsem kdy udělala a mělo nějaký význam.
Za všechno může prodloužený termín a KaKa.

čtvrtek, 22. března 2012 - Nominována!
Jsem za ÚISK nominovaná na LS 2012/2013. S Ráďou. Do Turku. Na Abo Akademi University. Mám strach. Mám radost.
Uvidíme :)

neděle, 20. května 2012 - Opatření děkana č. 8/2012
Vyšlo opatření děkana č. 8/2012 k Erasmus výjezdům, kterému rozumím jak koza petrželi, ale to není důležité. Důležité je to, že pokud nestáhnu zadek a přihlášku, můžu očekávat, že budu dostávat měsíční stipendium v plné výši. Být studentem mgr. má i své výhody!

**************

Zadek ani přihlášku tedy zatím nestahuji. Do 15. října ji očekávají v Abo, takže nejpozději ve čtvrtek letím na poštu a pokud všechno vyjde, tak nejpozději 1. ledna letím do Finska. I když, s tím druhým lítáním se ještě uvidí. KaKa doporučuje autobus a trajekt a to mě láká .)

2 komentáře:

  1. Jupí! Klíště jede na výlet! Zvu tě na čaj a probírání se finskými ostatky...doporučuju se zeptat ještě Moniky P., která byla v Turku až po mně...to proberem, hurááá! KAKA

    OdpovědětVymazat
  2. Přijímám a těším se. Magda má také co vyprávět a do toho mi dneska moje Erasmačka přivedé prý nějakého Fina na Útěky .)

    OdpovědětVymazat